Sunday, September 30, 2012

SMILE SMILE n SMILE :)


hi semue :)
da lame aku tak meluahkan idea yang terpendam dalam blogger ni kan.kan...
pertama sekali say good luck pada budak-budak negeri johor dan member 1 sekolah aku yang start final exam ESOK !! hahahaha padan muke korang n padan muke aku pun sekali. :) dan tak lupe jugak la adik-adik yg nak pmr minggu depan kn..

#  orait n orait alsoooooo.. okeyh misti sesiapa yang bace blogger ni akan rase aneh, kenapa ada tulisan HAPPY BIRTHDAY tu kn..betul kn korang tertanya-tanya??... hehe sebenar-benarnya hari 1.10.1996 yela hari kelahiran diri ku ke dunia dengan selama 9 bulan 10 hari aku dalam kandungan mak aku.terima kasih MAK . ni bufday aku yang ke 16 tahun.. muda kan :) smile pun smile la.. tapi mungkin tahun ni aku tak ada rezeki nak happy dengan member n family di sebab kan owner blogger ni tidak berapa sihat, baru balik hospital malam tadi.. :( tapi tak pe la janji esok aku dapat ambik paper final exam dekat sekolah aku la kan..mungkin hari ni Allah nak selamat kan aku dari terkena tepung la kan.. heeeeeeee :)

#   ouh didalam aku tidak berapa sihat ni kan , tepat pukul 12.00am ,bertarikh 1.10.12 ..ada jugak sahabat-sahabat aku yang antar sms ucapan pada aku.. haha tapi malas la nak bagi tahu diorang semua yang aku tak berapa sehat malam tadi kan.. nanty ada yang tsunami kesedihan... huahahahahah!! tu baru sms , belum bukak lagi dekat facebook n twitter..den pon tok leh nak bagi tau la cam ne nty.  THANKS YOU TO ALL MY FRIENDS SAY MY BIRTHDAY TODAY .. :)

esokkkk examm .. :( heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiii  bye ..
salam.

No comments:

Post a Comment