Wednesday, August 29, 2012

ku terjumpa kamu di internet

Assalamualaikum dan salam 1 malaysia ye ..
sudah lama ku tidak meng-update blogger ni.. sblm tu pd bulan syawal yg mulia ni aku nk ucapkn
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN kpd semua yg mengenali diri aku ini ataupun tidak.. :) 0-0 mcm lagu najwa latif.. kosong..kosong...~ kosong ~

Hari ni aku nk update la ckit la kn pasal aku terjumpe sesuatu...! no..no.. no bkn jmpe hantu ataupun benda2 misteri ye.. 3 hari lepas aku ni terase nk mencari sesuatu dkt internet , tp enth mcm mane la kn aku ni gatal jari tersearch la number flet sebuah jenteran .. tertibe-tibe la kn dgn ku tak terduga terkeluar la sebuah jentera yg aku sengaja utk mencari nyew di dlm google ni.. sebuah caldina ..

(minta maaf kerana copy dari blogger lain)

ha! ini la dy caldina yg ku tak sengaja terjmpe di blogger .. sebenarnyer toyota caldina ni milik seorg rakan aku ., dan aku tak sngka la ad jgk orang yg minat dkt kereta dy ni.. kereta lawa number flet pn cantik kn..kn.. untunglah ad yg minat.. mungkin time akk ni snap snap picture ni kereta ni baru keluar kedai la kot.. cbb tgk msih standert lg.. hehehe

meyh ite tgk lg .. :-


ini la dy caldina gt4 turbo yg selepas di modifed selapas beberapa bulan keluar dari kedai kn..kn,,
smart n sporty ble spe2 yg memakainyer , kalau tak percaya pergi la zoom num flet itu , sme dgn yg ats .. alhamdulilah la kn time kereta member aku ni tengah power sempat la jgk aku merasa utk bwk gt4 turbo dy yg bru lps setting .. vvrrrrrrooooooommmm! issshhhhh!

Selepas dua tahun dy tahun dy pakai kereta ini , akhirnyer dy tiada jodoh utk memakai "kak dina" ni kerana sbb2 yg tertentu .. yg buat dy terasa sedih...( bro ko ad perasaan sedih ke??) hahahah!


ini la kereta caldina gt4 turbo yg sudah betuka calour ke kpd hitam dan tidak segarang body yg warna putih .. tp yg penting enjine tetap masih garang di lebuh raya ~ ~

:- ini saja la cerita aku pd hari ini , dan insyaallah kalau aku rase senang2 nk update aku akn update la.. :)

No comments:

Post a Comment